3X3 Neon Picks

Neon colors, up to now I haven’t liked them, I haven’t found they’re enough sophisticated. But “something dramatically changed” since I’m a proud owner of a mint-colored skirt. :) I would like to share with you the object of my enthusiasm, so I collected nine neon pieces, I hope you’ll like them.

If you’re a “neon-beginner” like me, and you aren’t sure how to wear these bright colors, I recommend of the browsing this Tumblr site, it’s a great inspiration source.

Do you like neons? Or you aren’t able to wear neon things?

Ξ

Neon színek, ők azok, akiket idáig nagy ívben elkerültem, egyáltalán nem tartottam az efféle élénk dolgok viselését elég kifinomultnak. De “valami drámaian megváltozott”, mióta egy mentaszínű szoknya büszke tulajdonosa vagyok. :) Meg is szeretném osztani veletek rajongásom tárgyát, így összegyújtöttem kilenc neon holmit, remélem tetszeni fognak.

Ha hozzám hasonlóan “kezdő neonos” vagy, ajánlom ennek a Tumblr oldalnak a böngészését, remek hely az inspirálódáshoz.

Szereted a neon színeket, avagy nem vagy képes ilyesmit hordani?

fuchsia shoe; orange sandal;  yellow envelope clutch; yellow necklace; colorblock coat dress; nail beads; patterned sunglasses;  yellow and pink bracelets; green bracelet

8 thoughts on “3X3 Neon Picks”

  1. Tavaly én is így voltam, nem bírtam velük megbarátkozni… De valahogy ez idén megváltozott, most már alig várom hogy lecsaphassak valami jó kis neon kiegészítőre. (: Király dolgokat válogattál össze, a kedvencem a sárga nyaklánc és clutch.

    Like

  2. I used to dislike neon colors, but I definitely changed my mind! Beautiful picks, the clutch, the bracelets and the necklace are my favorites. And I have those sunglasses with in different colors.

    Like

  3. Nekem sajnos túlságosan “mesterségesek”, jobban szeretem a természethez közelebb álló színeket. Kiegészítőként, részletekben viszont viselhető. Visszatérek majd a témára pár év múlva..:))

    Like

    1. Valóban, a neon túl nagy felületen ijesztő is lehet (a New Yorkerben látni ilyen holmikat általában), ezért válogattam én is főleg kiegészítőket. :)

      Like

Leave a thought

