The Seven Facts

Két személyes bejegyzés egymás után, holnap pedig felregisztrálok a facebook-ra? Ja! Nem. Az egyik kedves olvasóm, Eszter adta tovább ezt a kis valamit, én pedig vagyok annyira exhibicionista, hogy megosszak hét kis töredéket az életemből, fogadjátok szeretettel.

1. Vegetáriánus vagyok és hiszek a reinkarnációban, mellesleg a rasszistáktól frászt kapok.
2. Szerintem minden művészet, és előrebocsátom, a művészetet nem lehet definiálni.
3. Előszeretettel kergetem őrületbe a körülöttem élőket mindenféle metaforákkal, barokk körmondatokkal, arról nem is beszélve, hogy a legapróbb stilisztikai hibába is belekötök.
4. Azokat az embereket tisztelem a legjobban, akik a békért harcoltak, harcolnak; példaképem Mahatma Gandhi.
5. Alig várom, hogy újra legyen macskám, Oscar Wilde vagy Frida Kahlo lesz a neve, tisztelegve e nagyszerű elmék előtt.
6. Büszke vagyok a családomban élő művészekre.
7. Sosem tudok betelni azzal a ténnyel, hogy az élet milyen ironikus.

1. I’m vegetarian, I believe in reincarnation, and I can’t bear rassism.
2. According to my opinion, everything is art, and art can’t be defined.
3. In hungarian I speak in metaphors, or at least I use long sentences and super sophisticated expressions, and I’m a grammar-nazi; that annoys my friends a lot. Sorry, not sorry.
4. I respect people who fight for peace; my role model is Mahatma Gandhi.
5. Can’t wait to have a cat again and name it after Oscar Wilde or Frida Kahlo.
6. I’m proud of the artists I have in my family.
7. I never get enough wondered, how ironic life is.
game is given by Eszter
3 thoughts on “The Seven Facts”

Leave a thought

